perjantai 7. syyskuuta 2012

Tervetuloa kuntavaaliblogiini

Olen naimisissa oleva seitsemän lapsen äiti ja kahdeksan lapsen isoäiti. Koulutukseltani olen yo-merkonomi ja ammattitutkinnon suorittanut koulunkäyntiavustaja. Olen työskennellyt yli 10v sekä erityistä tukea tarvitsevien että tavallisten lasten luokassa. Tällä hetkellä työskentelen Aleksanterin koulussa. Kielitaitoni ansiosta avustan siellä esikouluikäisiä ranskankielisiä lapsia. Toimin myös kerhonohjaajana ip kerhossa.

Olen Härmälän srk:n seurakuntaneuvonton jäsen. Olen toiminut myös Viljakkalan seurakuntaneuvostossa. Olen Hatanpään koulun vanhempainyhdistyksen puheenjohtaja. Toimin 10 vuotta Härmälän koulun vanhempainyhdistyksessä, 3v puheenjohtajana. Olen toiminut partiolippukunta Tammeron lippukunnanjohtajana, kansainvälisen IW-Tampere yhdistyksen presidenttinä, Kyrösjärvi-Oppaiden puheenjohtajana. Toimin sydännaisissa.

Harrastan liikuntaa ja kulttuuria. Haluaisin vaikuttaa myös yhteisiin asioihin kunnallispolitiikassa, kristillisen arvomaailman mukaisesti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti